niedziela, 4 sierpnia 2013

Pizza z cukinią, wędzonym kurczakiem i serem pleśniowym



Cukiniowe szaleństwo trwa!

Po kurczaku z brązowym ryżem, cukinią i sosem śmietanowym (na którego przepis znajdziecie niedługo na blogu) postanowiłam zrobić coś z kawałkiem cukinii, który mi został. Wykorzystałam wszystko to co było w lodówce a efekt jest powalający na kolana.
Już kilka dni temu odkryłam, że cukinia i ser pleśniowy to wspaniałe połączenie. Ale kurczak wędzony dodał tej parze nieziemski efekt.
Przekonajcie się sami :)




Składniki:

Ciasto na pizze oraz sos pomidorowy przygotowujemy z TEGO przepisu

Dodatki:
  • wędzony kurczak (u mnie 1 udko)
  • ser pleśniowy trzy plastry po 0,5 cm każdy
  • cukinia
  • ulubiona wędlina
  • kilka plasterków sera żółtego
  • oregano


Przygotowanie:

Ciasto przygotowujemy zgodnie z tym przepisem. Na surowe, wyłożone na blasze ciasto, nakładamy sos pomidorowy. Posypujemy oregano i na to kładziemy pokrojone w grubą kostkę: wędlinę, kurczaka, cukinie, ser pleśniowy. Wierzch posypujemy serem żółtym, który również obficie posypujemy oregano.

Pieczemy około 15-20 minut w piekarniku nagrzanym do 200 stopni.




Smacznego :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...