poniedziałek, 8 lipca 2013

Ciasto biszkoptowe najprostsze


„Po­zos­ta­wiłam więc moją cu­downą, in­te­ligen­tną rodzinę, za­nurzyłam się w ciepłej kąpieli i zaczęłam roz­ważać sa­mobójstwo przez uto­pienie. Po­tem jed­nak przy­pom­niałam so­bie o resztkach cias­ta cze­kola­dowe­go w lodówce i wy­nurzyłam się, na­bierając po­wiet­rza w płuca. 
Dla niektórych rzeczy war­to żyć.”




Składniki:

  • 1 szklanka cukru
  • 1 szklanka mąki
  • 3 jajka
  • szczypta soli

Przygotowanie:

Żółtka dokładnie mieszamy mikserem z cukrem.
Dodajemy białka cały czas miksując. Następnie wsypujemy szklankę mąki i szczyptę soli. Mieszamy do uzyskania jednolitej konsystencji.
Pieczemy w blasze wyłożonej papierem, w temperaturze około 180 stopni przez 25-30 minut.



Smacznego :)

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście bardzo proste w przygotowaniu:) Dziękuję za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyrósł :) a najprostsze przepisy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...